woensdag 5 maart 2008

Desperate housewive! Ikke?

Amaai, ben ik vandaag blij dat mijn kroost zich veilig en wel in zijn eigen bedje bevind! Kwas precies a beke moe, ze zijn allemaal een beetje ziekskes en een beetje zeurderig, allé ge kent dat wel. En er was alleen maar de mama, papa was centjes gaan verdienen. Maar allé, ze liggen rustig in hun bedje en we hebben de dag positief afgesloten, daar sta ik op, ik steek mijn kindjes nooit boos in bed en sluit altijd af met de zin " jullie zijn hele flinke en lieve kindjes", al moet ik soms, geeft ik toe' effkes op mijn tongske bijten. Maar meestal zijn het echte schatjes!
En nu komen de poezen in leven, als de kindjes weg zijn dan volgen hier wilde achtervolgingen, voetbal wedstrijdjes en wasbeurten, heel leuk om te zien. Nu ga ik mij lekker voor de tv nestelen en verder kijken naar de reeks van desperate housewives, ik denk dat ik de enige van het universum ben dat dat nog nooit gezien heeft, maar nu ben ik (dankzij mijn moeder) in het bezit van de HELE reeks, gewoon maar om mee te zijn hé. Groetekes

Geen opmerkingen: