dinsdag 25 maart 2008

I'm back!!

Ja ik ben er terug!!
Het is de moeite geweest ze, zo ziek ben ik nog nooit geweest denk ik. 5 dagen koorts, geen fut, niet kunnen slapen. Pfff nooit meer aub! Voor de rest zijn de kindjes ook allemaal ziek geweest, eerst Siebe diaree en overgeven, dan Sen koorts en snottebellen en nu is het aan Landerke ook met diaree en overgeven. Bedden dat ik heb moeten verschonen de laatste dagen, niet normaal. Hopelijk wordt alles vlug terug normaal. Ik heb toch al terug een blinkend huisje, ben bij met de was en heb zelfs al voor paashaas gespeeld. Ben gisteren ook terug gaan lopen en ook dat ging terug vlot, dus ik noem mij nu officieel genezen :-). Ben wel blij dat het vakantie is, moet ik zo niet 4 keer op en af naart school fietsen, moet nu natuurlijk wel mijn kindjes bezighouden, hebben vandaag een beetje geknutseld en buiten in de sneeuw gespeeld. Nu liggen ze alledrie zalig te slapen, dus kan ik ook even rustig zitten. Donderdag gaan we zwemmen en morgen gaan we shoppen!! Het beloven dus nog leuke dagen te worden. Groetekes!!

Geen opmerkingen: