maandag 31 maart 2008

Oplichter gevat!

Yep vanaf vandaag is mijn twee naam sherlock :-). Ik had nl. vrijdag 20 maart een ipodje gekocht via internet en nadat het geld gestort was liet de verkoper gewoon niks meer van zich horen. Dat was wel efkes buiten mij gerekend want ik heb hem dankzij het world wide web kunnen opsporen, had zelfs a fotoke en al gevonde, ik weet nu alles van die kerel, heb zelfs ne foto van ze lief ;-). Zijn telnr heb ik niet gevonden maar wel die van zijn broerke en die hebben we dus gebeld en hep de 100€ staat al terug op ons rekeningske. Heb mij vandaag dan maar a nieuw ipodke gekocht want was het internet nu wel even beu. Had vorige week al zo'n systeemke van Nike gekocht dat je op de ipod kunt aansluiten en dan geeft hij je tijd, km, calloriekes en weet ik veel wat nog, je krijgt zelfs aanmoedigingen als je het even moeilijk hebt, en tijdens het joggen luister je natuurlijk naar je favoriete muziek, echt een leuk hebbedingske voor de loper. Ben vrijdag eens met ons vader gaan lopen en die heeft zo'n gps systeemke om mee te pakken als ge gaat lopen en blijkbaar loop ik 10 per uur, lang niet slecht, maar da kan natuurlijk wel nog beter hé! Gisteren ben ik met ons Siebeke gaan zwemmen, kben weer 20 keer van de grote glijbaan moeten gaan en dan hebben we kikkerke en krokodil gespeeld (ik ben de krokodil en Siebe is de kikker en dan moet ik ons kikkerke vangen) tof ze, maar ons bazeke was stikkop ook vandaag, gelukkig heeft hij deze middag nen dikke dut kunnen doen, dus hopelijk is er morgen terug ons vrolijk Siebeke!!!!

Sloppel!!

Geen opmerkingen: