maandag 12 mei 2008

Een dagje aan het strand!

Deze morgen eens gezellig met de broertjes en mijn ventje naar het zilvermeer gefietst om een beetje te pootjebaden. Daar aangekomen stond er al een gigantische rij aan te schuiven om binnen te gaan, ik had al zin om terug naar huis te keren, maar da kunt ge die kindjes natuurlijk niet aandoen. Gelukkig ging er net een kassa bij open en waren we dus vrij vlug binnen. De broertjes hebben heel veel plezier gehad, amaai! Onze Sen was zelfs een beetje onderkoeld, maar dit was snel terug opgelost met een warm droog t'shirtje en even opwarmen dicht bij mama. Thuis iedereen in bedje gestoken en mijn huishouden gedaan, hierna nog even de loopschoenen aangetrokken tot mijn ouders hier waren. Herbert aant eten maken gezet zodat ik even buiten kon zitten met oma Mina en opa Patje, twas a gezellig dagske. Zo wil ik er nog wel een paar ;-)

Geen opmerkingen: