maandag 5 mei 2008

Landerkes eerste schooldag.

Vandaag was het dan zover, Landerke ging voor de eerste keer naar school. Moeder (ikke dus) nerveus, Lander: deed gewoon alsof hij al jaren naart school ging. Siebeke heeft hem ook heel goed geholpen en de weg gewezen, echt zo heel lief en rustig. Onze Lander is zelfs al nen hele dag geweest, hij wou s'middags ook terug mee met Siebe. En het was blijkbaar een hele leuk namiddag, want toen ik na mijn halfuurtje leesjuf mijn hoofd eens binnenstak in hun klasje, zag ik net Siebe heel zijn mond vol lippenstift doen. Ik moest toch even slikken om mijn zoontje met zijn lipjes vol lippenstift te zien, maar ja hij zal er wel niks aan over houden zeker? Blijkbaar waren ze aant knutselen. Om 15,00u kon ik ze gaan ophalen en ik moet zeggen dat Siebe precies meer moe was dan Lander. Siebe is thuisgekomen direct in de zetel voor de tv gaan zitten, maar Lander heeft nog met Sen wat buiten gespeeld. T'is ne straffe gast hé onze Lander. Hoewel zo rond 16,30u zijn pijpke ook wel uit was, ik kwam hem tegen in de zetel onder een dekentje. Morgen terug naart scholeke en dan is het turnles.

Geen opmerkingen: