dinsdag 6 mei 2008

Hip hip hoera!!

Vandaag is mijne verjaardag. Jammer dat ik terug zo vroeg uit mijn bedekke moest, ik moet zeggen dat het zeer deed. Het was ook Landerkes tweede schooldag en hij is terug een hele dag geweest. Alleen deze middag toen ik hem terug ging afzetten waren ze hem bijna vergeten. De bel was gegaan en iedereen was al naar de klas aant gaan, maar ons Landerke was nog volop aant spelen. Een geluk dat ik een beetje ben blijven treuzelen en hem daar heb zien zitten anders zat hij daar misschien helemaal alleen. Voor de rest een heel leuk dagske gehad, deze morgen met mijn ventje en mijn enige niet schoolgaand zoontje een terraske gaan doen en een beetje rondgekuierd. T'twas dus een leuk dagske. Morgen moet mijn ventje terug gaan werken dus zal ik mij terug alleen moeten amuseren.

Geen opmerkingen: