zondag 4 mei 2008

Een luie zondag?!?

Deze morgen om 7u liep mijn gsmeke af, mijn kommeke met meusli en mijn chokomelkske had ik gisteravond al mee naar boven genomen, zo kon ik mezelf trakteren op een onbijtje op bed. Daarna nog een beetje gesoeseld en dan om 8u opgestaan, we hadden geen keus want al onze ventjes waren wakker en wouden nu toch wel uit hun bedje komen. Nadat ik Senke de borst had gegeven trok ik mij terug in de badkamer want vandaag stond er 10km op mijn programmake. Ben in de week zo een bundeltje met wandelingen gaan halen en zo kwam ik op het galbergenpad, een wandeling van 7-10 of 15 km. Ik wou mij dus voor de eerste keer (drie kindjes en een knieoperatie later) eens terug wagen aan een 10km en ik wou die persé uitlopen onder het uur. Helemaal in tenu en klaar met mijn drinkgordel zodat ik onderweg toch een beetje kon drinken ben ik vertrokken. Eerst nog een 10 minuutjes op de fiets en dan proberen RUSTIG te vertrekken. Het was echt zalig, een zalig weertje, echte leuk paadjes, en het lopen ging ook heel soepel en licht. Ben wel een paar keer achter een pijltje moeten gaan zoeken maar het was al bij al wel heel goed aangeduid, echt een aanrader dus. U ziet mij volgende week terug galbergen! Op de ipod kon ik aflezen dat ik 10,570km heb gelopen in 1u 0min en 32 sec dus heb ik mijn opzet gehaald, de 10 km heb ik dus gelopen in ong. 58 min, joepie!! Volgende keer ga ik zeker sneller zijn want dan moet ik zo de weg niet meer zoeken.

Na mijn physieke inspanning zijn we nog even naar de dierenmarkt geweest en daarna hier op ons terraske crocque monsiekes gegeten. Op dit moment liggen onze drie ventje te slapen en kunnen wij dus ook even genieten van rust. Heel veel groetjes van Wendy en co!!

1 opmerking:

marathonmanneke zei

dag wendy
Je gezicht komt een beetje bekent voor van bij de vabco denk ik of anders gewoon een bekende mollenaar.
De galbergen zijn voor mij ook het idiale trainings parcour waar ik nogal veel vertoef . Misschien hebben we mekaar daar wel eens gezien .
ik ga je nog een mailtje terug sturen met wat vraagjes voor een betere kijk op je lopen te krijgen , en dan gaan we een schema maken .
Dus welkom bij de webloglopers . Ik zal je blogje wel ééns op mijn blog vermelden en dan gaat de bal vanzelf rollen !