woensdag 7 mei 2008

Rust!!

Mijn drie ventjes liggen in hun bedje, mijn huisje is opgeruimd en gedweild, ben al gaan lopen, DUS is het nu tijd om eens eventjes te rusten, zalig! Ik wou jullie ook heel graag even laten weten dat ik er nog een blogje bij heb, het gaat meer over mijn looptrainingen en verslagen van wedstrijden dit is het adres: www.runninglady.bloggen.be
Ons Landerke doet het echt heel goed op school! Gisteren had ik zijn petje mee naart school gegeven, morgen middag komt Landerke terug thuis zonder petje. Das zo typisch voor hem hé, daarom kreeg hij maar een heel goedkoop en Siebeke en mooie ietske duurdere pet. Maar allé daarjuist ging ik ze ophalen en was Landerke terug helemaal compleet met pet en al, hoe lang zal het duren eer we terug een zoekactie mogen op starten???

Geen opmerkingen: