woensdag 21 mei 2008

Wat een deugenieten!

Gisteravond zo rond 21,30u dacht ik nog eens rustig naar de kindjes te gaan kijken en dan mijn beddeke in (naar mijn restaurant kijken), maar liep dit even anders uit. Al bij het bestijgen van de trap merkte ik een bekende maar niet normale geur op. Ik open de deur van Siebe en Lander hun slaapkamer en wat tref ik daar aan: Siebe en Lander liggen samen in het spijlenbedje van Lander te slapen, heel de vloer (lees HEEL) lag onder de bodylotion, zo van die goeie vettige olie. Echt niet normaal, en vettig dat die vloer is, zelfs na vier keer dweilen en twee keer met ne keukenhanddoek erover te gaan bleef die vettig. Maar ge kunt natuurlijk niet blijven dweilen hé, dus nadat ik Siebe in zijn eigen bedje gelegd had ben ik toch nog het vervolg van Mijn Restaurant gaan zien. En ik moet zeggen dat de juste eruit ligt, ik had al van in het begin een zwak voor Hasselt. Wie nu moet winnen maakt mij eigenlijk niet uit, heb ook niet meer gestemd dus ik laat het aan de rest over ;-). Voor de rest is hier alles ok, vandaag nog eens zalig op stap geweest met onze Sen. We hebben nu een maandje de auto van mijn ouders op logement, is wel eens tof om zo een stalen ros met motor voor de deur te hebben staan.

Geen opmerkingen: